Audyt został wykonana na zlecenie jednego z naszych kluczowych Klientów - Grupę VIG. Został on przeprowadzony przez firmę ExpertGo której motto brzmi: "Where Quality Goes First". Wyniki jakie osiągnęliśmy z poszczególnych działów audytu, wyglądają następująco:
1. Przyjęcie: ilość punktów: 9/9 - 100%
2. Przebieg zlecenia: ilość punktów: 15/16 - 93,75%
3. Blacharnia: ilość punktów: 26/28 - 92,86%
4. Lakiernia: ilość punktów: 28/32 - 87,50%
5. Pojazd gotowy: ilość punktów: 20/20 - 100%
6. Dokumentacja: ilość punktów: 6/6 - 100%
Jesteśmy dumni z osiągniętego wyniku (ogólny: 94%), jednocześnie zdajemy sobie sprawę z faktu iż praca nad jakością świadczonych usług to proces, który nigdy się nie kończy, ze względu na zmieniający się świat (nowe wyzwania i oczekiwania Klientów).
Mamy nadzieję że Państwo - nasi Klienci - jesteście zadowoleni z poziomu świadczonych przez nas usług. Bardzo prosimy o komentarze na Google czy dobrymechanik.pl . W przypadku wątpliwości, problemów, uwag, bardzo prosimy nie tłumić tego w sobie, tylko podzielić się nimi z nami, w trakcie rozmowy face-to-face bądź na adres email: serwis@mototest.pl