Serwis blacharsko-lakierniczy

Od ponad 26 lat zajmujemy się likwidacją szkód komunikacyjnych. Jeśli Twój samochód uległ uszkodzeniu, przyjdź bądź zadzwoń do nas (infolinia pod nr 32 271 18 24 jest czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu), Pomożemy Ci zgłosić szkodę w Towarzystwie Ubezpieczeniowym i zebrać niezbędną dokumentację, zorganizujemy pomoc drogową oraz samochód zastępczy, będziemy monitorować cały proces naprawy pojazdu aż do jego zakończenia. Z wszystkimi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi rozliczamy się bezgotówkowo.

Dzięki zawartym umową z czołowymi Towarzystwami Ubezpieczeniowymi (PZU, HESTIA, MTU, WARTA, HDI, UNIQA [przejęła AXA], PROAMA, WIENER [dawniej GOTHAER], LINK4, ALLIANZ, GENERALI, COMPENSA, INTERRISK, BENEFIA, RESO oraz EUROINS), oględziny pojazdów przeprowadzamy sami, a przesyłana dokumentacja jest weryfikowana przez T.U. w ciągu 48h. Kosztorys naprawy wykonywany jest w systemach eksperckich AudaNext oraz DAT.

Naprawa pojazdu przeprowadzana jest kompleksowo na terenie naszego warsztatu, na którym usytuowane są m.in 4 stanowiska mechaniczne (w tym do komputerowej geometrii kół), 2 stanowiska elektromechaniczne, 4 stanowiska blacharskie, 2 stanowiska przygotowawcze do lakierowania, kabina lakiernicza, mieszalnik lakieru PPG Autocolor (komputerowy dobór koloru lakieru) oraz stanowisko do wymiany opon.

Podczas zgłaszania szkody, potrzebne będą następujące dokumenty (oryginał, ewentualnie kopia):

  1. Dowód rejestracyjny bądź zaświadczenie o zabraniu dowodu przez policję,
  2. Prawo jazdy kierowcy (jeśli w samochodzie był włączony silnik w trakcie kolizji)
  3. Polisa OC
  4. Oświadczenie sprawcy (bądź nr polisy sprawcy gdy na miejscu była policja)
  5. Polisa AC (konieczna dla szkód zgłaszanych z AC)
  6. Dowód osobisty właściciela/współwłaścicieli,
  7. Karta pojazdu (w przypadku gdy w dowodzie rejestracyjnym brak wszystkich współwłaścicieli),
  8. Stosowne upoważnienie, jeśli właściciela samochodu reprezentuje inna osoba.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważny - w codziennym życiu - dla naszych Klientów jest samochód. Wychodząc na przeciw Państwa oczekiwaniom, oferujemy na czas naprawy samochody zastępcze. Istnieje możliwość wypożyczenia samochodu nieodpłatnie (w przypadku szkody z OC sprawcy). O szczegóły zapytaj pracownika Biura Obsługi Klienta.

W 2012r wdrożyliśmy pełną technologię AquaBase+ (lakiery wodne) firmy PPG Autocolor, stosowaną również przez wiele koncernów samochodowych na linii produkcyjnej. Dzięki temu możemy zaoferować produkt bardzo zbliżony do tego jaki został użyty przy montażu Państwa samochodu. Zastosowanie urządzenia RapidMatch (elektroniczny pomiar koloru) pozwala na szybką i precyzyjną identyfikację koloru, wykorzystując wbudowane źródło światła dziennego i pięć kątów pomiaru. Po nałożeniu farby, dla zachowania wysokiej jakości naprawy, samochód jest wygrzewany w bezpyłowej kabinie lakierniczej SAHMA.

W 2015r wyposażyliśmy lakiernię w narzędzia firmy FESTOOL, która jest dostawcą systemowych rozwiązań dla branży motoryzacyjnej. Jako producent narzędzi najwyższej klasy, wspiera firmy samochodowe i lakiernie w procesie przygotowania perfekcyjnych powierzchni.

Wspólnie z naszym partnerem technologicznym (firmą Audatex) oraz największą firmą ubezpieczeniową w Polsce (PZU) umożliwiliśmy naszym Klientom bieżącą kontrolę nad procesem przebiegu naprawy powypadkowej. AudaWATCH jako aplikacja pozwala na śledzenie postępów naprawy dla właściciela pojazdu, który ma możliwość nadzoru nad wykonywaną naprawą (zdjęcia z poszczególnych etapów naprawy są wysyłane na telefon komórkowy/email). 

  • Etap naprawy
    Organizacja naprawy
    Powiadomienie klienta
    SMS, Email
  • Etap naprawy
    Naprawa blacharska
    Powiadomienie klienta
    SMS, Email
  • Etap naprawy
    Naprawa lakiernicza
    Powiadomienie klienta
    SMS, Email
  • Etap naprawy
    Zakończenie naprawy
    Powiadomienie klienta
    SMS, Email
  • Wysłanie do klienta ankiety dotyczącej obsługi w warsztacie naprawczym.